Κυριακή, Αυγούστου 29, 2021

Αυγουστιάτικο Φεγγάρι / Αρχαία Στάγειρα / Πανσέληνος Αυγούστου 2021 / Στιγμιότυπα επιλεγμένα με προσωπικά κριτήρια


Η Σταυρουλίτσα πήγε στην ξενάγηση. Ατρόμητη!


Της αρέσουν τα τοπία!


Δεν έχει και άδικο!


Ατρόμητη ξε ατρόμητη, μια κούραση την έπαθε!


Λες να πήγαινα κι εγώ;


Πού θα πήγαινες βρε, τόση ανηφόρα;


Με το μπαστουνάκι μου, θα τα κατάφερνα!


Δεν θα τα κατάφερνα, ε;


Η αυτής Μεγαλειότης, η τιμώμενη Πανσέληνος!


Η εκδήλωση ξεκίνησε.


Η σειρά μου. Το κοριτσάκι μου on the shooting!


Του μικρού μου η φωτογραφία.


Και απρόμαυρη για ατμόσφαιρα.


Η ατμόσφαιρα!


Η βραδυά κυλάει υπέροχα!


Αναμνηστική επί των επάλξεων!


Το after της εκδήλωσης: ευγενική φιλοξενία!


Στο κέντρο της φωτογραφίας, η ψυχή της εκδήλωσης. Αριστερά η φωνή της εκδήλωσης. Δεξιά η αργεντίνικη έκπληξη της εκδήλωσης. Πιο δεξιά το χρώμα της εκδήλωσης.


Μια οικοδέσποινα στέκεται στοργικά πάνω από τους φιλοξενούμενους. Στο βάθος γκρίζες πλεξούδες μεγάλου αριθμού και περιορισμένου μήκους απέναντι από τη μία μεν αλλά μεγαλούτσικη και απαστράπτουσα νεανική πλεξούδα!


Η όμορφη παρέα του φινάλε!
Αυγουστάτικο Φεγγάρι,
αρχαιολογικός χώρος Αρχαίων Σταγείρων,
Αύγουστος 2021,
is over!

Και του χρόνου!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: