Πέμπτη, Οκτωβρίου 03, 2019

Επικίνδυνη οδήγηση

Στον χρόνο πάνω να βρεθώ
στις επικίνδυνες στροφές του
σα γέρνει πλάι στον χαμό
να βγαίνω απ' τις ρωγμές του

ευθυτενής και με ροπές
με γκάζια στην ευθεία
σε νίκησα ρε άτιμε
οργή κι υπεροψία

μα είναι ο χρόνος άχρονος, ποτάμι με ρουφήχτρες
με λάδια άσφαλτος στιλπνή και μαύρο στην ψυχή της
στέλνει την πιο κακιά στιγμή που κρύβεται απ' τους δείχτες
και με μαζεύει στοργικά με δένει στο σχοινί της

τώρα χτυπώ τις διπλανές
χάντρες στο κομπολόι
χάντρα του γυάλινη κι εγώ
ακόμα μία στο σωρό

ούτε στροφές αναζητώ
ούτε οργή καμία
κατάρες δε μου βρίσκονται
κι οι προσευχές τελειώσαν

σιγά σιγά του στέκομαι
πειθήνια του γνέφω

χρόνε μου κάνε με ό,τι θες
κοπάνα με στους μήνες
πάρε τις νύχτες όλες μου
πάρε μου και τις μέρες

μα άσε με να καρτερώ
μη λες να μην ελπίζω
πως κάπου θα 'ναι μια στροφή
και συ δε θα κοιτάζεις


Δεν υπάρχουν σχόλια: