Σάββατο, Ιουνίου 21, 2008

Ζωντανές ειδήσεις στα μούτρα μας



Την ίδια, ακριβώς, στιγμή ο εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ απαντούσε (σε απευθείας σύνδεση!!!) με δύο θιάσους σε απαρτία, το βράδυ της 20ης Ιουνίου 2008, ταυτόχρονα. Πώς τα κατάφερνε; Στήθηκαν (όλοι, παρουσιαστής, σχολιαστές, καλεσμένος), μαγνητοσκόπησαν και μας το παρουσίαζαν για ζωντανό; Δεν ξέρουνε ότι κάνουμε ζάπιγκ;

Ξέρουνε αλλά δεν τους ενδιαφέρει. Δεν κοκκινίζουνε μάτια μου με κάτι τέτοια αυτοί.

Όπως δεν κοκκίνησε ο ανεκδιήγητος «στρατηγός» όταν παραδεχόταν τη συναλλαγή πολιτικού κόμματος με κερδοσκοπική εταιρεία για την ψυχή της έρμης της Δημοκρατίας και το καλό του Λαού και το μέλλον του Σοσιαλισμού, βεβαίως βεβαίως:

“Ως μέλος της Κ.Ε. του ΠΑΣΟΚ και εν συνεχεία μέλος της Εκτελεστικής Γραμματείας μετείχα ενεργά στην οργάνωση της καμπάνιας για τις εκλογές.
Δέχτηκα επίσκεψη στο γραφείο μου στο ΠΑΣΟΚ από τον Μιχάλη Χριστοφοράκο και έγινα αποδέκτης πρότασης για οικονομική συνεισφορά στην καμπάνια του κινήματος και μου ζητήθηκε τραπεζικός λογαριασμός στο εξωτερικό, για να γίνει η μεταφορά χρημάτων. Απευθύνθηκα σε γνωστό μου πρόσωπο, που ανέλαβε να διευκολύνει το ΠΑΣΟΚ χωρίς δικό του όφελος και διεκπεραίωσε τη σχετική διαδικασία. Τα χρήματα χωρίς άλλη δική μου ανάμειξη ήρθαν στον τομέα Οικονομικού του ΠΑΣΟΚ, παρελήφθησαν από τους αρμόδιους του τομέα Οικονομικού και εισήλθαν στο ακέραιο στο ταμείο του κινήματος (1 εκατ. μάρκα, δηλαδή 420.000 ευρώ). Δεν είχα ποτέ καμία προσωπική ανάμειξη ή άλλη αθέμιτη συμμετοχή. Σημειώνω επίσης ότι ποτέ δεν διαχειρίστηκα χρήματα στο κίνημα ούτε είχα οποιαδήποτε θέση στο δημόσιο. Οι δραστηριότητές μου στο ΠΑΣΟΚ ήταν πάντα πολιτικές και κινήθηκαν στο πλαίσιο που όριζαν κάθε φορά τα αρμόδια όργανα του κινήματος. Κατά συνέπεια για κάθε εμπλοκή του ονόματός μου, που θα με εμφάνιζε να έχω προσποριστεί οποιοδήποτε όφελος, θα ασκήσω τα νόμιμα δικαιώματά μου”.

Τα δικά μας δικαιώματα; Ποιος θα τα ασκήσει, που μας την έχουνε στημένη από παντού;

Δεν υπάρχουν σχόλια: